موج دوازدهم رامهرمز

انتخابات ریاست جمهوری و شوراها

موج دوازدهم رامهرمز

انتخابات ریاست جمهوری و شوراها

مشکل اصلی روحانی در انتخابات 96

مشکل اصلی روحانی در انتخابات 96 این است که وی در چند سال گذشته شعارهایی را مطرح کرده که نتوانسته به آنها عمل کند؛ در مورد اقتصاد، بعد از برجام مردم تاثیرات برداشتن تحریم ها را بر سر سفره های خود ندیدند.

  


مشکل اصلی روحانی در انتخابات 96


امید معماریان، تحلیلگر سیاسی در گفتگو با شبکه من و تو به سوالات این شبکه در خصوص مشکلات پیش روی حسن روحانی در انتخابات سال آینده پرداخت.

معماریان با اشاره به عدم اجرایی شدن بسیاری از وعده های روحانی در سه سال گذشته گفت:  مشکل اصلی روحانی در انتخابات 96 این است که وی در چند سال گذشته شعارهایی را مطرح کرده که نتوانسته به آنها عمل کند؛ در مورد اقتصاد، بعد از برجام مردم تاثیرات برداشتن تحریم ها را بر سر سفره های خود ندیدند و مشخص شد که مسئله اقتصاد ایران تحریم ها نبوده است.

وی در ادامه تاکید کرد:روحانی به شعارها و وعده های خود عمل نکرده بلکه فقط شعار داده و حرف زده است.حرکت وی در مسیر وعده هایش بسیار کند و بدون برنامه بوده و این مسئله در انتخابات 96 به وی صدمه خواهد زد.

امید معماریان افزود:مردم به شخصیتی رای می دهند که بتواند روی حرف های خود استوار و قدرتمند ایستاده و از آنها دفاع کند.روحانی در 4 سال گذشته نشان دادکه شخصیتی است که روی حرفهای خود استوار نبوده و برنامه ریزی ندارد و در ماه های آینده متوجه خواهد شد که چه فرصت مغتنمی را از دست داده است.

تحلیلگر شبکهمن و تو در ادامه افزود:روحانی باید مسئله آشتی ملی را از اول جزء پروژه سیاسی خود قرار می داد و همانطور که برجام را به عنوان  یک مسئله برای منافع ملی مطرح کرد، آشتی ملی را هم به عنوان مسئله ای که ضریب امنیت ملی را بالا می برد مطرح می نمود.

معماریان تاکید کرد:در ایران چند هفته مانده به انتخابات، یک کاندیدا در شرایط"قطبی"بوجود آمده رای می آورد و روحانی محصول چنین شرایطی است و اگر او نتواند در ماه های باقی مانده چنین فضای قطبی را درجامعه ایجاد کند امکان معرفی کاندیدای دیگری از طرف محافظه کاران وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد